Publicitate Facebook

Aproape unul din şase oameni de pe glob foloseşte în mod regulat social media. Un miliard de utilizatori Facebook așteaptă ca organizaţiile să răspundă cu promptitudine la întrebările sau nelămuririle postate pe paginile acestora.

Conform studiului Mediascope, realizat de IAB Europe, românii ocupă locul doi în Europa, în ceea ce priveşte interacţiunea cu brandurile promovate prin intermediul reţelelor sociale.

promovare-facebook-pret-800x450Astfel, un procent de 75% din aceştia îşi exprimă opiniile pe paginile sociale ale companiilor, implicându-se activ prin comentarii, aprecieri, distribuiri şi recomandari.
S-a constatat de-a lungul timpului că prezenţa online a brandurilor şi a companiilor influenţează vizibil comportamentul consumatorilor europeni. Astfel, 47% dintre aceştia sunt curiosi să afle mai multe despre produsele care sunt promovare în mediul virtual, 46% accesează site-urile oficiale ale brandurilor favorite, iar 30% afirma că sunt înclinaţi să cumpere produsele unui brand pe care îl urmăresc pe reţelele de socializare.

tehnici-promovare-facebookTehnic vorbind, crearea unui profil de Facebook sau a unei pagini de business Facebook este cum am avea un blog sau un website in interiorul retelei-gigant. Insa avantajul este ca „admiratorii” virtuali, prieteni sau fani Facebook, pot vedea pe propriul perete, in timp real, orice postare facuta publica: mesaje, stiri, noutati, link-uri, oferte, promotii, inregistari video, etc.
Actiuni precum crearea unui cont de business, urmata de o intensa prezenta pe reteaua de socializare, nu vor face decat sa aduca afacerea pe care o gestionam in mijlocul acestor conversatii interminabile. Si odata ce ne vom decide sa facem parte din categoria celor pentru care numarul de fani Facebook oglindeste admiratia utilizatorilor, vom descoperi rezultate exceptionale.
Prin urmare, o pagina de Facebook, permitand participarea majora din partea vizitatorilor interesati, este chiar mai profitabila decat un simplu website.
Daca totusi, ne mai intrebam inca de ce este atat de importanta pagina de Facebook, iata cateva argumente suplimentare ce ne vor convinge ca este mai bine sa fim prezenti decat sa ignoram posibilitatea acumularilor de like-uri Facebook si de aprecieri:
•    Un Fan Page faciliteaza imbunatatirea vizibilitatii online, contribuind totodata la o mai buna optimizare pentru motoarele de cautare (SEO);
•    Cu doar cateva like-uri Facebook, utilizatorii ne pot sustine afacerea, sugerandu-le si altor useri produsele si serviciile pe care le promovam;
•    Dat fiind ca numerosi utilizatori ai Facebook-ului se folosesc de aceasta platforma sociala ca de un motor de cautare, crearea unei pagini ne ajuta sa fim gasiti mai usor;
•    Similar unui adevarat instrument publicitar, campaniile de publicitate Facebook ne permit sa ne facem cunoscute activitatile, afacerile si brand-ul;
•    Fiecare contact din lista cu fani Facebook si fiecare prieten pe care-l cunoastem si in realitate, pot deveni in mod natural, fara sa le solicitam ajutorul, clienti potentiali.